Security Startet 9.August.2013 Del på Facebook Startet 9.August.2013 Noen som vet om noen led lys med god holdbarhet og kvalitet som egner seg utvendig på båt? Hadde vært en stor fordel om de var enkle å montere. Ser for meg litt mye arbeid hvis man må bruke stikksag på alle. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 10.August.2013 Del på Facebook Svart 10.August.2013 Hvor har du tenkt å montere dem, og hvilken type lys er du på jakt etter? Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Frøken Fryd Svart 10.August.2013 Del på Facebook Svart 10.August.2013 Jeg har montert utenpåliggende led lys fra Light Innovation eller hva de het, de lyser hele cockpiten så kraftig at jeg har rene arbeidslyset der, brukes når vi fortøyer og beveger oss på dekk, det er ikke noe koselys for å si det forsiktig. Sitér dette innlegget Link to post
Security Svart 10.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2013 (redigert) Hvor har du tenkt å montere dem, og hvilken type lys er du på jakt etter De skal monteres utvendig på begge sider i trapp til dollbord samt lang gulv i cocpit. Ønsker ikke for svakt lys, men heller ikke noe arbeidslys. Hadde sett for meg noen som er runde og enkle å borre hul til. Ser for meg at bruk at stikksag til et avlangt hull vil bli særdeles tidkrevende. Farge hvit eller blå. Fortrinnsvis hvite da det blir mer diskre. Redigert 10.August.2013 av Security (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.