Jump to content

Hvorfor får jeg ikke lengre inn nrk-kanalene i båten?


nordan family 27

Recommended Posts

Tidligere fikk jeg inn en hel haug med digitaltv kanaler i båten, men ettesom jeg ikke har betalt noe ekstra fikk jeg bare sett nrk1, nrk2 og nrk3. Men nå fårjeg inn alle de andre (som jeg ikke får sett ettersom jeg ikke har betalt) men ingen av nrk kanalene.

 

Hva jeg må jeg igjen gjøre for å få inn de jeg tross alt har betalt lisens for?

Link to post
Share on other sites

Du kan prise deg lykkelig for at du ikke får inn noe som helst lenger. Bortsett fra det så bør du ta en prat med dem du kjøpte kanalkortet av for at dette skal bli riktig. Helgen er jo snart over så på mandag får du nok klare svar, eller er det så kritisk at sommeråpent på nrk står i fare :lol::lol::lol: :lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Link to post
Share on other sites

Har søkt opp på nytt. Gjelder overalt der jeg har vært i sommer. Har en Grundig med innebygget tuner, og har ikke noe eget kanalkort da jeg kun har (hatt) NRK kanalene. Er det noe nytt der, dvs at jeg i år trenger et kort jeg ikke trengte tidligere i vår?

Link to post
Share on other sites

Opplevde det samme tidligere i sommer. Når noe slik oppstår prøver man jo alt, så jeg justerte opp og ned på antenneforsterkeren noen ganger. Plutselig var alt i orden da jeg tok et nytt autooppsett. Aner ikke om det var denne justeringen eller andre ting som var grunnen, men det fungerte i alle fall som det skulle etterpå.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...