nordan family 27 Startet 10.August.2013 Del på Facebook Startet 10.August.2013 Tidligere fikk jeg inn en hel haug med digitaltv kanaler i båten, men ettesom jeg ikke har betalt noe ekstra fikk jeg bare sett nrk1, nrk2 og nrk3. Men nå fårjeg inn alle de andre (som jeg ikke får sett ettersom jeg ikke har betalt) men ingen av nrk kanalene. Hva jeg må jeg igjen gjøre for å få inn de jeg tross alt har betalt lisens for? Sitér dette innlegget Link to post
bc45 Svart 10.August.2013 Del på Facebook Svart 10.August.2013 Har du dette problemet overalt eller bare bestemte steder? Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 10.August.2013 Del på Facebook Svart 10.August.2013 Du kan prise deg lykkelig for at du ikke får inn noe som helst lenger. Bortsett fra det så bør du ta en prat med dem du kjøpte kanalkortet av for at dette skal bli riktig. Helgen er jo snart over så på mandag får du nok klare svar, eller er det så kritisk at sommeråpent på nrk står i fare :lol: Sitér dette innlegget Link to post
jebo Svart 10.August.2013 Del på Facebook Svart 10.August.2013 Har du flyttet litt på deg og kanskje må søke opp kanalene på nytt? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 10.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2013 Har søkt opp på nytt. Gjelder overalt der jeg har vært i sommer. Har en Grundig med innebygget tuner, og har ikke noe eget kanalkort da jeg kun har (hatt) NRK kanalene. Er det noe nytt der, dvs at jeg i år trenger et kort jeg ikke trengte tidligere i vår? Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Hilde Svart 11.August.2013 Del på Facebook Svart 11.August.2013 Opplevde det samme tidligere i sommer. Når noe slik oppstår prøver man jo alt, så jeg justerte opp og ned på antenneforsterkeren noen ganger. Plutselig var alt i orden da jeg tok et nytt autooppsett. Aner ikke om det var denne justeringen eller andre ting som var grunnen, men det fungerte i alle fall som det skulle etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
jebo Svart 11.August.2013 Del på Facebook Svart 11.August.2013 Jeg har en egen ekstern tuner, der er det enkelt og greit, ingen kort! Ingen kanaler! Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 11.August.2013 Del på Facebook Svart 11.August.2013 Du må ta ett nytt kanalsøk. Har skjedd meg meg flere ganger søk på nytt så virker det igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 11.August.2013 Del på Facebook Svart 11.August.2013 Jeg har en egen ekstern tuner, der er det enkelt og greit, ingen kort! Ingen kanaler! Alle rikstv godkjente mottakere skal kunne vise nrk uten kort Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 11.August.2013 Del på Facebook Svart 11.August.2013 Vi har også ekstern tuner ombord. Hvis kortet tas ut, ingen kanaler. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Rolf Svart 11.August.2013 Del på Facebook Svart 11.August.2013 Har Grundig jeg også, du må gjøre nytt kanalsøk, Du må regne med ca 5 minutter på å finne alle kanalene. Du kan forkorte tiden med å kun søke DTV kanalene. Derfor slår jeg alltid på TV 10 mins før nyhetene . Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 11.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2013 Har prøvd flere kanalsøk. Får opp lista med mange kanaler, inklusive enkelte radiokanaler, men ikke de nevnte tre nrk kanalene. Men jeg skal forsøke på nytt igjen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.