Jump to content

Sosial samling på Sula


-morten-

Recommended Posts

I helga har jeg vært på en tur til Sula sammen med en gjeng. Jeg har aldrig vært utenfor Frøya så dette var en fin opplevelse. sula var virkelig en flott plass med masse fin historie. Vi leide to stykk Alubåter der som vi disponerte. Jeg førte den ene. Vi gikk på plasser og leder jeg aldrig hadde turt på egen hånd, men han ene var vokst opp der og kjenner området som sin egen bukselomme.. Kartplotteren viste stort sett bare grønt!! det er et veldig urent område. Vi var heldig å hadde knallvær hele helga og lite vind. Selv om dønningene ute på havet var lit skumle for enkelte landkrabber.

 

Bildet tatt fra Sula rorbuer

bilde

 

Skjærgård tatt fra fyret.

bilde

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Ja det er fantastisk fint der ute, når det er fint vær vel og merke.. i ledene kan du nok gå men utenfor så er det veldig grunt og masse steiner og 1 metringer som man må være lokalkjendt for å kjenne..

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...