Jump to content

S/Y MAGGIE kommer hjem etter langtur!


TICORA

Recommended Posts

Jeg kom over disse sidene om et ung par på seiltur i 3 år. De skriver fantastiske reisebrev og jeg har fulgt de i de siste 2,5 årene. De kommer hjem til Farsund lørdag 17.August og jeg oppfordrer de i området til å lese gjennom sidene og møte opp med norske flagg....og vafler for de vet jeg de liker etter alle oppdateringene.

 

http://symaggie.no/

 

Link to post
Share on other sites

Fantask reiseskildring med en drøss av flotte bilder !

Dette så vel ut som noe noen og enhver kunne drømme om, men de færreste klarer å få til......

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Tira: Her er litt lesestoff :-)

 

 

 

Frilæns II

Dufour 40 cruising i Karibia

ODA

Swan 53 reiser på langtur juli 2013

Scipionne

Beneteau. 44' Belize to Cuba

Spinnwill

Jeanneau Sun Odyssey 379. Flere år i Middelhavet.

Unique

Malø 116. Middelhavet

Yoshi

Gaffelrigget kutter

Zita

Jeanneau Sun Odyssey 39i på tur til Kanariøyene og tilbake

 

 

Redigert av Steinsvik (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...