At-le Startet 18.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 18.Mars.2005 Jeg har å tenke kjøpe kartplotter med max c-map. Vil venter litt til når max kommer. Vet dere noe om max kommer snart eller til sommer? Har snakker i båtmesse i lilleestrøm en uke siden. De sier at max kommer om en uke. Men fikk beskjed av andre at max kommer april. Håper noe kan svar dette? Sitér dette innlegget Link to post
FredT Svart 18.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2005 Hei, Jeg har slik i bestilling hos Seatronic i Moss. De har lovet å ringe meg så fort de får dem i hus, og da skal jeg gjerne gi beskjed her. De antydet for to uker siden at de var "rett rundt hjørnet". mvh FredT Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
Slagskibet Svart 18.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2005 Hva er max C-map da? Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 18.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2005 Hei thor. Her du ser etter der. My Webpage eller My Webpage Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 18.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2005 På messen på Lillestrøm sa C map at kart og oppgraderinger skulle være klare første uken etter påske, slik at jeg tipper dette er klart i løpet av april. Hei thor Her er linken til pressemeldingen fra Pronav ang. disse nye kartene: http://www.pronav.no/pdf-filer/presse-c-map-max.pdf Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Slagskibet Svart 18.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2005 Å jøss a meg da,det var jo imponerende. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.