stein erik olsen Startet 13.August.2013 Del på Facebook Startet 13.August.2013 Hei.Er det noen plasser som er billigere enn andre for å kjøpe deler til yanmar motor? jeg trenger iallefall ei toppakning til en 2 syl motor. 2gm Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.August.2013 Del på Facebook Svart 13.August.2013 Eg sjekka zink til min 6LYA på ebay, og fann ut eg kunne likegodt bestille orginalt hos nermeste yanmarverksted. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Worry II Svart 13.August.2013 Del på Facebook Svart 13.August.2013 (redigert) Jeg bruker Vestfold Elektro-Diesel AS. Kjappe og greie priser. Ikke billigst, men ikke langt unna ! www.vestfoldelektrodiesel.no eller www.yanmardeler.no (samme sak) Redigert 13.August.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 13.August.2013 Del på Facebook Svart 13.August.2013 dessuten har jeg fått utrolig god hjelp på tlf når jeg trengte det. Bra service Sitér dette innlegget Link to post
stein erik olsen Svart 23.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2013 har nu prøvd å ringe vestfold-elektro uten å få svar både på tlf og mail.....så dæm syns æ ikke er noe seriøs....noen andre? Noen som vet om toppakning til 2gm er samme som 2gm20? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.