Jump to content

Flytte menylinje Raymarine C95


Enzo

Recommended Posts

Jeg har kjøpt en slik Raymarine C95 skjerm og finner ikke ut hvordan jeg skal klare å flytte menylinjen på skjermen bort fra toppen og plassere den på siden på skjermen eller evnt fjerne den helt.

Noen som har en slik og kan forklare hvordan det gjøres ?

 

 

Har brukt denne skjermen nå i et par uker og jeg synes den virker raklete og mindre solid enn gamle C80 som jeg hadde før, menysystemet er også knotete sammenlignet med den gamle.

Nesten så jeg vurderer å selge den og finne en eldre E80 som erstatning

Link to post
Share on other sites

På C80 så flyttet jeg den til siden, null problem.

 

C80 hadde tross alt en 4kantig skjerm som er mye bedre, denne har widescreen, noe som jo er fint og flott og moderne men da blir den lav og så stjeler menylinjen enda mer av denne elendige plassen oppover på skjermen.

Skulle jo tro man kan fjerne hele linjen eller flytte den til siden der den hører hjemme

Redigert av Enzo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Den kan hverken fjernes eller flyttes på dei nye til raymarine !

Det er jo helt idiotisk å ikke kunne fjerne linjen eller flytte den, men ok da er det bekreftet :sad:

 

Bytter gjerne med deg :-)

Vurderer seriøst å bytte om noen har en E80 eller E120, C80 njet, da må jeg ha endel i mellomlegg

Link to post
Share on other sites

Den står framme under sprayhood i seilbåten og det er perfekt plassering, da er den nærme nok i massevis for jeg står skjelden bak rattet når jeg seiler.

 

Splittet er det selvsagt fint med bred skjerm men den er fortsatt begrenset på den veien skjermen er minst (høyden).

 

Vel det er vel bare å bli vant til det.

Redigert av Enzo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...