svendis Startet 14.August.2013 Link til dette innlegget Startet 14.August.2013 Ser det hvertfall er to kalesjemakere som bruker denne metoden til Lasse Gjessing. Noen som har kjøpt kalesje der målene er tatt med denne metoden? Og hva er evt din erfaring.. Sitér dette innlegget Link to post
svendis Svart 14.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2013 Opp Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 15.August.2013 Link til dette innlegget Svart 15.August.2013 Jeg har en slik kalesje, riktig nok var det forrige eier som kjøpte den, men den er bra. Sprayhooden min er også syd etter mål fra bilder. Begge er bra.. I seilmagasinet for noen år siden var det en artikkel om det, og da var båten min avbildet.. Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
svendis Svart 15.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2013 Takker for info! Skal se om jeg finner den artikkelen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.