Sydvesten Startet 18.Mars.2005 Del på Facebook Startet 18.Mars.2005 Ser at denne selges for 2200 kroner på Qxl.no Er det noen kjenner til dette produktet, lurer på dette kan fungere på mine batteribanker som er 150Ah og 450Ah. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Fjordutsikt Svart 18.Mars.2005 Del på Facebook Svart 18.Mars.2005 Hei Knut Jeg har nettopp lest en artikkel på internett. http://www.baat.aller.no/baatweb/bm.nsf/0/...65?OpenDocument Kanskje den kan hjelpe deg. mvh Ståle Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 18.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2005 Hei Ståle ! Ser ut som jeg kan bruke denne laderen, men vet ikke hvordan prisen er. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Skipper Worse Svart 18.Mars.2005 Del på Facebook Svart 18.Mars.2005 Jeg kjøpte nylig en Ctek Multi XS 25000 til 2.600,- på Møkkonomen. Den kom med krokodilleklemmer og temp. sense. Enkelt og greit -- flytter klemmene til den banken som skal ha lading (forbruk 3X110, start 1X110 og gen. 1X72) I alle fall mye lader for pengene og klarert for parallell belastning. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Martin_ Svart 19.Mars.2005 Del på Facebook Svart 19.Mars.2005 Denne laderen så jeg på båtmessen i London. Skal være en meget robust og solid lader. Prisen/kvalitet forhold er veldig bra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.