Jump to content

Hvem har laget interiøret til Viksund 320


Mamsen

Recommended Posts

Jeg ønsker å få laget nytt pantry til min Nor-Dan 980, og har studert mange bilder i båtannonser på Finn. Det er mye bra, men jeg har foreløpig landet på en løsning som blant annet er å finne i Viksund 320. Nå er utfordringen å komme i kontakt med de som lager/ har laget denne innredningen. Spørsmålet er derfor om noen på forumet har navnet på dette firmaet. Jeg går ut i fra at Viksund har brukt underleverandør også på dette. Håper noen kan hjelpe!

 

viksund_320_pantry_2.jpg

Medlem av Rygge Båtforening

Hjemmehavn: Fuglevik Båthavn

Draco 21SC - Nor-Dan 780 - Nor-Dan 980

Link to post
Share on other sites

I vår Viksund 340 fra 2005 er pentryet lag av (i hht merkelapp inne i skapene):

 

Stavik Trevare, Herøysund, 6430 Bud. Tlf 71 26 16 05

 

Løsningene er mye de samme som på bildet over, men det er benyttet andre treslag.

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

 

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Link to post
Share on other sites

Takk for hjelpen Brigg. Jeg tok kontakt med Stavik Trevare som helt riktig har laget innredningen til Viksund 340 og 310. De hadde ikke laget til 320, men ba meg prøve hos Nansen Produkter i Vegårshei. BINGO. Det var riktig firma og de var svært behjelpelig og kunne ordne nesten det umulige slik jeg forsto det. Nå skal jeg bare spesifisere så godt som mulig det jeg vil ha, og så setter de opp et tilbud til meg. Da er det håp om nytt pantry mm. til våren! :thumbsup: Her på "Båtplassen" er det alltid hjelp å få! Takk igjen Brigg!

Medlem av Rygge Båtforening

Hjemmehavn: Fuglevik Båthavn

Draco 21SC - Nor-Dan 780 - Nor-Dan 980

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...