Sonata 7 Startet 18.Mars.2005 Del på Facebook Startet 18.Mars.2005 Finnes det bruksannvisninger til dette på nettet f.eks i pdf format? Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 18.Mars.2005 Del på Facebook Svart 18.Mars.2005 Det gjør det vanligvis, men for at vi skal kunne hjelpe deg så trenger vi å få vite hvilken merke og modell du har. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Jens_P Svart 18.Mars.2005 Del på Facebook Svart 18.Mars.2005 Du finner det meste her, bare på engelsk: http://www.garmin.com/support/userManual.jsp Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Sonata 7 Svart 18.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2005 Har en garmin gps III+. fant en på engelsk men den er så forferdelig rotete. Ingen som har eller har peiling på om den finnes på norsk? Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 19.Mars.2005 Del på Facebook Svart 19.Mars.2005 Jeg er nesten sikker på at du ikke vil finne noen manualer på norsk på nettet. I så fall så er det lagt ut på nettet av privatpersoner. Har du spurt om det samme spørsmålet på www.gps.no? Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
JohanPaaSnippen Svart 19.Mars.2005 Del på Facebook Svart 19.Mars.2005 Har en garmin gps III+. fant en på engelsk men den er så forferdelig rotete. Ingen som har eller har peiling på om den finnes på norsk? <{POST_SNAPBACK}> Hei, den finnes på norsk i forskjellige forretninger som selger gps. Har du kjøpt den ny, burde forhandler kunne skaffe deg en ny eller kopi. Eller kanskje en barmhjertig sjel som har samme gps som deg :-) mvh johan Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 19.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2005 Jeg fikk den med båten og forrige eier har rota bort alt som heter papirer Sitér dette innlegget Link to post
Fru Charente Svart 30.Mars.2005 Del på Facebook Svart 30.Mars.2005 Forsøk hos Belanor som er den norske importøren for Garmin. Der finner du også link til garmin www.belanor.no Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 30.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2005 Jeg sendte en mail til belanor og vips 2 dager etter fikk jeg den i postkassa. De har det man kaller service!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.