neguarD Startet 16.August.2013 Link til dette innlegget Startet 16.August.2013 Mercruiser 4.2L 300hk 2004 / Bravo3x Da oppdaget eg at det nå kommer opp relativt mye olje flekker bak båten når den går på tomgang. Flekkene dukker opp umiddelbart etter oppstart, og kan også sees når eg kommer inn etter å ha vært på tur. Ikkje voldsomt mye røyk eller andre symptomer. Problemet har vært der hele sesongen, men nå syntes eg det begynner å bli så gale at eg har funnet ut at eg må gjøre noe med det. Tappet sjøvannet av oljekjøleren, bøtten fikk en svart film opp på sidene og små olje dråper kunne sees i vannet. Har nå tatt ut kjøleren, og demontert lokkene i endene på denne. Kan ikkje se noe olje i den.. Tenkte neste skritt er å få den trykk testet, men hvem gjør slikt i Bergen? Denne kjøleren er loddet, så noen enkel fiks kan eg ikkje se, men finnes det noen som reparerer slikt om mulig? Fryktelig kostbar sak denne kjøleren. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 16.August.2013 Link til dette innlegget Svart 16.August.2013 For endel år siden fikk jeg Radiatorservice i Nygårdsgaten til å syrevaske og trykke flere kjølere jeg hadde.De loddet den ene. Vet ikke om de tar slike jobber. En telefon til de kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.