Brumm Startet 17.August.2013 Del på Facebook Startet 17.August.2013 Trenger å få el motoren til baugpropellen på service, men finner ikke boltene som den er festet til braketten med! Skal det ikke være fire bolter som holder den fast tro? Og hvor har disse gjemt seg? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 17.August.2013 Del på Facebook Svart 17.August.2013 Prøv å ta av lokket på toppen av motoren,mulig det er 4 lange bolter under dekselet Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 17.August.2013 Del på Facebook Svart 17.August.2013 Det varierer nok noe fra modell til modell, men de har jo normalt bolter mellom gearhuset og elektromotoren, og de aller fleste ser slik ut: Sitér dette innlegget Link to post
Brumm Svart 17.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2013 Jeg har sjekket med manualen, men den har ikke ett bilde av hvor man finner boltene! Jeg har hatt opp toppdekslet, men kunne ikke se de der heller. Hadde thrusteren sett ut som på bildene til Adeno hadde det ikke vært noen sak. Konf med bildet mitt, der ser man ingen bolter nederst på motoren. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 17.August.2013 Del på Facebook Svart 17.August.2013 Da er det bare å skru ut alle skruene du ser, og se hva som skjer, eventuelt forsøke å skru på selve motoren, det kan være det er gjenger rett i motoren som fester den til gearhuset ? Sitér dette innlegget Link to post
Brumm Svart 17.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2013 Hvis ingen vet dette får jeg vente til mandag og ringe Sleipner da. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.