Arildo85 Startet 18.August.2013 Del på Facebook Startet 18.August.2013 Tror Bensinpumpa mi levere for lite da motoren bare dør ut når eg belaster den i gir.har sjekket forgasserene og renset dem skikkelig. Pluggene er knusk tørre etter kinning, noen som vett om denne her passer på min motor? Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 18.August.2013 Del på Facebook Svart 18.August.2013 Denne bensinpumpen er til B18-20 ish... tror du må se på den til 240, B21-23 Se link jeg sendte deg i en annen tråd.... Ser jeg linket feil i forrige tråd, rett link: http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Motorstyring/Luft--drivstoff/Drivstoffpumpe/BENSINPUMP-VOLVO-523260/ Sorry, gikk litt fort i svingene i går :-) Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Arildo85 Svart 18.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2013 Okei:) er d hele pumpa eller bare membranen ? Dårlig med bilde der Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 18.August.2013 Del på Facebook Svart 18.August.2013 Hele pumpen :-) Pumpen er bare en membran som pulserer, simple men fungerende saker :-) alternativt kan du sette en elektrisk pumpe bak ved tanken. Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Arildo85 Svart 18.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2013 Okei flott :) vett du om d går Ann å bruke coilen di har på Biltema og ? Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 18.August.2013 Del på Facebook Svart 18.August.2013 Jepp, ikke noe problem. AQ145 er en marinisert B23. Mesteparten av delene går overens. Fordeler, kam, dynamo og starter er forskjellige. Men 123igniton fordeler passer begge. Mener å huske at dynamo og starter til mariniserte motorer er gnistsikre. Mao bilversjoner kan brukes, men eksplosjonsfaren øker betraktelig... Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Arildo85 Svart 18.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2013 Okei så kansje lurt å få tak i en som er gnistsikker heller då ? Hvor mye koster 123 ignition og er d mye arbeid å montere ? Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 18.August.2013 Del på Facebook Svart 18.August.2013 123ignition koster ca.3800kr til AQ145, enkel å montere. Plug an play :-) http://www.pedersens-racing.no/bil/Volvo_diverse/123.htm B23 på forespørsel Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Arildo85 Svart 18.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2013 Okei mulig dette blir løsningen... Synes det er veldig dårlig gnist nå.... Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 18.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2013 Men trur du den Bensinpumpa til 240 passer? Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 18.August.2013 Del på Facebook Svart 18.August.2013 Ja, det tror jeg... Merk tror! Denne tråden har mye info om AQ14x motorer: Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Arildo85 Svart 20.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2013 Fikk ikke opp tråden din? Men, skiftet coil Igår, ble den fra Biltema og motoren gikk som ei klokke ! Aldri vært så god før :) får fullt turtall med en gang og den dør ikke ut som den gjorde :) herlig ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.