Jump to content

Edit History

sap_2000

sap_2000

Som andre sier, den ble ikke noen storselger her til lands pga prisen og tidene vi var/ er i. Det er også en vesentlig større båt en modellbetegnelsen tilsier.

D6 435 var foretrukken motor i P42 etter at TAMD 75 (480 hk) gikk ut i 2005, så vil tro D6 435 vil oppleves litt knapt i P43. Cummins 550 er nok det mest ideelle og populære alternativet vil jeg tro.

Den som ligger på finn har ligget til salgs en stund. Pr. nå 6,1 mnok. De kostet blod når de var nye, men nå er den 5 år og jeg tipper en av grunnene til at den ikke er solgt for lengst er at den ansees for dyr og at den skal ned i tiden som kommer. Når disse ligger på lavt 4-tall eller under vil jeg tro flere blir fristet fra å ta steget opp fra P42 og lignende. Men hvem vil ta fallet fra 6 og ned til 4? Lett å skjønne hvorfor det ikke ble solgt bøtter og spann av slike båter til 8-9-10 mill nye de siste årene. 

sap_2000

sap_2000

Som andre sier, den ble ikke noen storselger her til lands pga prisen og tidene vi var/ er i. Det er også en vesentlig større båt en modellbetegnelsen tilsier.

D6 435 er er foretrukken motor i P42, så vil tro samme motor blir knapt i P43. Cummins 550 er nok det mest ideelle viljen tro.

Den som ligger på finn har væt til salgs en stund. pr. nå 6,1 mnok. De kostet blod når de var nye, men nå er den 5 år og jeg tipper en av grunnene til at den ikke er salg for lengst er at den ansees for dyr og at den skal ned i tiden som kommer. Når disse ligger på lavt 4-tall eller under vil jeg tro flere blir fristet fra å ta steget opp fra P42 og lignende. 



×
×
  • Create New...