enebakk Startet 20.August.2013 Link til dette innlegget Startet 20.August.2013 Det her må vell være måndens optimist http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=43159230 Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 20.August.2013 Link til dette innlegget Svart 20.August.2013 Trenger noen (kilo)meter med sandpapir og en del lakk der ja... Men mye båt for pengene for den som har stort pågangsmot. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Security Svart 20.August.2013 Link til dette innlegget Svart 20.August.2013 Var litt å ta tak i der. Håper noen kjøper den og lager en tråd her inne. Vi må ha noe å følge med på i vinter. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 20.August.2013 Link til dette innlegget Svart 20.August.2013 Kommer fra samme værft som orginalen. Men annonsen forteller lite om hvem som er båtbygger? Hm Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Mix Svart 20.August.2013 Link til dette innlegget Svart 20.August.2013 Joda det gjør den. Det står da vitterlig Hiptimco. Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 20.August.2013 Link til dette innlegget Svart 20.August.2013 Joda det gjør den. Det står da vitterlig Hiptimco.klinger nesten like godt som GB Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 20.August.2013 Link til dette innlegget Svart 20.August.2013 Jeg tror de bygger Hiptimco på et verft i Junk Bay i Hong Kong, det opprinnelige GB-verftet. Derav opplysningene i anonsen...... Tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 20.August.2013 Link til dette innlegget Svart 20.August.2013 Tror neppe den er produsert av GB hvis det selgeren mener med orginalen. Her er det bare å brette opp ermet og sette i gang. Skulle vært morsomt om noen stakk bortom å så på båten. Stikkord bør være fuktighet, lukt, maskineri, osv. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
frank_berger Svart 1.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2014 Er det noen som vet hva det ble til med denne? Ble den solgt,eller ble annonsen bare tatt bort? Sitér dette innlegget Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
glalaks Svart 12.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2014 annonsen er slettet så husker ikke hvilken båt det var.. hvis noen vet hvor den lå i trondheim kan jeg sikkert se om den ligger der ennå.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
enebakk Svart 29.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 Nå er den tilsalgs igjen http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=46429841 Synes den er veldig over priset. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 29.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 Den så veldig slitt ut ja. Lurer på om den ligger i kanalen i Trondheim. Mener jeg så en trawler der i dag. Skal se i morra.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
All In Svart 29.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 Det ligger masse jobb i den. Den kan bli fin. Men jeg også tror den er overpriset en god smule. Sitér dette innlegget Link to post
Båttransport D5L Svart 29.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 Den ligger i kanalen i Trondheim . Sitter i salongen ombord og ser den ligger på andre siden av kanalen her. Kystfareren Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 29.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2014 (redigert) Sendte karen en mail. Grand Banks har aldri produsert båter i Hong Kong. Her ligger det mye jobb for å få en grei båt. Redigert 29.Januar.2014 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
enebakk Svart 30.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2014 Hva mener dere den er vært? Personelig mener jeg litt under 200båtpenger eller er jeg helt på jorde? Er det glassfiber dekk under det skipsgulvet utvendig på båten? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 30.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2014 Dette kan jo bli et spennende prosjekt! prisen synes jeg bør ned 150-200, om han i heletatt skal få solgt dette.. Ble småkvalm av å se ledningsvasene og de tekniske løsningene i motorromet! Der var det lite system.. sikkert greie nok komponenter og et flott aggregat, men oppkobling og orden er jo en forutsettning for at ting skal fungere. ville fjerna hele dritten og lagt opp på nytt med hjelp av en proff. alt av treverk kan umulig være vedlikeholdt på mange år! sprekker rundt vindusinnfestninger, og man ser på innredninga at det har vært lekkasjer.. her er det masse pussing og oljing før man får en presentabel og lettere vedlikeholdbar båt Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
TMe Svart 30.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2014 Flott båt, men sørgelig vanstelt og nedsarvet. Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 30.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2014 Hadde ikke betalt mer enn 150-200k Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 30.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2014 Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
All In Svart 30.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2014 Så ut som litt jobb ja... Men er godt prosjekt er det nok. Turte ikke gå ombord for å kikke.... Sitér dette innlegget Link to post
enebakk Svart 10.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2015 (redigert) Nå er den til salgs igjen for samme pris som i 2013 Han lever iallfall i håpet ? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=59417945&searchclickthrough=true Men må si at jeg har litt lyst til å legge inn et skambud ;) Redigert 10.Juni.2015 av enebakk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 10.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2015 (redigert) Skader ikke å prøve;) han får jo ikke solgt den tydeligvis.. 2-300k kanskje?;) Redigert 10.Juni.2015 av glalaks (see edit history) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.