Jump to content

Hvor kjøpe utgått gummipakning motordeksel johnson 85hk?


Jo9i

Recommended Posts

Trenger gummipakningen på motordekselet til en 85ESL73M. Denne pakningen har gått ut av produksjon der jeg handler deler. Skal lakkere på nytt å få på nye dekaler,hadde vært helt topp med ny gummipakning også. Noen tips?

 

N.B. var ren forglemmelse å ikke skrive modellnr i forrige tråd:)

Link to post
Share on other sites

Kan ikke bruke fra nyere v4 90 hk nei da motordekselene er forskjellige,å pakningen er ikke i sortimanget til boats.net heller. Er derfor jeg ikke vet helt hvor jeg skal lete. Men skal absolutt høre med ravns garage. takk for innspill!


Ravns kunne ikke hjelpe heller..irriterende med den stygge gummifilla rundt der når dekselet er lakkert + nye dekaler..arg!

Link to post
Share on other sites

Når jeg slår opp de eldre pakningene får jeg opp det delenummeret som erstatning, så jeg ville tro at den passet, men hvis du mener den ikke gjør det så stemmer vel det?

 

Forsøkte å søke på begge delenummer, og det eneste jeg fant var denne tråden, som også hevder det samme ?

Redigert av adeneo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

adeno: etter å ha sjekket nøyere så fant jeg ut at '80modell 85 hk pakningen var å få tak i da den har samme form som mitt motordeksel. vet at de fra midten av 80 å nyere så er dekselet breiere,men er vel bare å kappe vekk det overfødige. Jeg konkluderte for fort. Takk nok en gang for god hjelp!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...