Keslo Startet 21.August.2013 Del på Facebook Startet 21.August.2013 Hei! Har litt problemer med styringa til den ene siden på min skibsplast 550 ht.. Går veldig tungt (går liksom å knepper,hakker. Er det noen som har no gode ide'er hva en kan gjøre for å forbedre dette? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 21.August.2013 Del på Facebook Svart 21.August.2013 Er det hydraulisk styring eller wire? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
ivar Svart 21.August.2013 Del på Facebook Svart 21.August.2013 (redigert) høres ut som teleflex styring, som pga treghet i kabel samt slitasje i snekka hopper over på kabelaren framme. Anbefaler ny innmat i snekka + ny kabel du kan evt skru av kabelfeste på motor bare for å sjekke om det går lett da , eller fortsatt går tregt. Redigert 21.August.2013 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
svebe Svart 21.August.2013 Del på Facebook Svart 21.August.2013 Min kabel vrengte seg ut av styresnekka inne i båthavna - heldigvis hadde jeg bare litt sig i båten da det skjedde. Skift kabel og snekke først som sist. Ikke noen stor jobb. Husk å trekke ei dragsnor (slik elektrikeren benytter når det dras ledning i kanaler) som du setter på den delen som går inn i styresnekka, ellers er det mange gode tråder om dette her på forumet. Sitér dette innlegget Link to post
Keslo Svart 23.August.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2013 Takk for fine svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.