Streifer Startet 21.August.2013 Link til dette innlegget Startet 21.August.2013 Sendte en mail til Navionics mobile team og lurte på hvor i løypa de lå når det gjalt denne funksjonen. Her er svaret: Dear customer,Thank you for contacting Navionics.The feature you are asking for is not yet available.We appreciate your input so we can continuously strive to improve our products.Your suggestion will be taken into consideration for future development.Cordiali Saluti / Best regardsNavionics Mobile TeamPhone: 0039 (0)584 329111 SÅ får vi bare se da... Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Hansen Svart 21.August.2013 Link til dette innlegget Svart 21.August.2013 Hmm. Da jeg leste om kurs opp på navionics, så forsto jeg det som at det var nært forestående. Jaja. Den som venter får se. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 21.August.2013 Link til dette innlegget Svart 21.August.2013 Sendte mail i fjor jeg og fikk samme svar! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
jensemann2 Svart 21.August.2013 Link til dette innlegget Svart 21.August.2013 Head up funker jo det og. Men ved magnetiske forstyrrelser blir det litt hopping. (Dobbelklikk på pilen) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 21.August.2013 Link til dette innlegget Svart 21.August.2013 Men om det er ipad en bruker så kan en slå av "automatisk snu" og snu padda. Ikke en god løsning men... Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 21.August.2013 Link til dette innlegget Svart 21.August.2013 Er det ikke kompass på iPad? Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 21.August.2013 Link til dette innlegget Svart 21.August.2013 Joda, kompass på iPad. Fatter ikke hvorfor kurs opp ikke (foreløpig) er mulig på iPad når det finnes på iPhone. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 21.August.2013 Link til dette innlegget Svart 21.August.2013 Det er jo ikke kurs opp på iphone, men heading opp. Altså det avhenger av hvilken vei iphonen peker. Skulle vært styrt av COG(GPS kursen) Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 21.August.2013 Link til dette innlegget Svart 21.August.2013 Ved finmanøvrering og lav fart blir GPS kursen ubrukelig. Da er headingsensor godt å ha :-) Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 27.August.2014 Link til dette innlegget Svart 27.August.2014 Etter siste oppdatering i dag fungerer "kurs opp" :) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 27.August.2014 Link til dette innlegget Svart 27.August.2014 kjempeoppdatering!! Jeg har med Ipad med Navionics som reserve og for at passasjerer også kan følge med hvor vi er. jeg synes det er enklest å orientere seg med kurs opp, og bruker det konsekvent på kartplotter og bilnavigasjon Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
mhemil Svart 27.August.2014 Link til dette innlegget Svart 27.August.2014 Ja. lastet ned i går. Hadde forhåpninger om at hele kartet snues rundt, men lagene med tekst blir ikke rotert Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 7.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2024 mhemil skrev On 27.8.2014 at 10.06: men lagene med tekst blir ikke rotert Er det fremdeles slik på Navionics? Eller er det jeg som ikke finner en eller annen innstilling? Sitér dette innlegget Link to post
lurvetass Svart 7.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2024 Du må inn i menu og map options. Der finner du valg for kurs opp. Men den stiller seg tilbake hver gang appen brukes og må endres på nytt og på nytt. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Code0 Svart 7.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2024 Trykk på symbolet i rød sirkel så skifter den mellom nord opp , kurs opp og noe jeg tror er rute opp. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 7.Juli.2024 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2024 Har funnet ut det, men er teksten i kartet som blir snudd på hodet... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.