Jump to content

Hvor kjøpe styrekonsol til 14 fot?


-morten-

Recommended Posts

Hei vi skal få bygget en 14 fots båt av en veldig flink båtbygger, som nå bygger båter bare på hobby. Jeg kunne tenkt meg rattstyring på denne og lurer på hvor man kan få kjøpt ferdige konsoller. Det finnes vel noen som er montert på tofte og noen som er skrudd fast i dørken.. Noen som har peiling på hvor man kan få skaffet sånt? Han har starta på pluggen nå, og det blirspennende å følge med utviklinga. Båten skal brukes til fiske og for å slenge ut om vinteren når Askeladden er i naustet om vinteren

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

vil helst ha dette på min måte, så det er nok jeg som kommer til å instalere motor/konsoll Det er jo dessuten ganske mye jobb med å lage en sikkelig konsoll... så det hadde vært veldig fristende å kjøpt en med skjerm og opplegg for ratt ferdig..

Redigert av -morten- (see edit history)

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...