Jump to content

Ny båt: forbina 40cc eller nordwest 37 coupe?

Adland

Recommended Posts

Grattis med kjempebåt :-)

Prisfallet alene sier litt om hva det koster å ha båt i denne klassen om man kjøper nytt.

Så kommer det andre utgiftene som service, vinterlagring (fort 100k om man setter bort alt), båtplass, forsikring, duppeditter , oppgraderinger og drivstoff osv.

Når båter synker så mye på relativt få år er det ikke rart at det omtrent ikke selges større, nye båter lengre.

Det er godt noen har tatt mye av tapet før deg :-) Nyt den herlige skuta :-)

Mvh. SAP

Håper på fint vær neste helg så vi kan få godt den rundt Sørlandet og heim...

Har en god følelse og håper NW har gjort jobben sin på det som har vært av oppgraderinger og service, så tenker eg dette skal gå veldig bra. Er priviligert og har gratis båtplass og lagring innendørs, og rimelig tilgang til kran, og er, trur eg sjølv i hvertfall, selvhjulpen på det meste ang service og vedlikehold....

Glad egentlig for at eg ikkje har så mykje penger at eg hadde kjøpt ny! Men ser jo at ting har endra seg drastisk, i 2007 betalte eg nesten like mye for Marex'n som han kosta ny i 2000, og har tapt 600' på desse 7 sesongene, og på NW har den halvert seg i pris på 5 år..... Grøsser bare ved tanken...

Har etter mange års kamp gitt opp kampen mot trefotsjuka.... Igjen....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...