Jump to content

Båtvarmer? Hva i all verden er dette?

Grisli

Recommended Posts

Heisann!!

Jeg legger ved en link til noen bilder jeg har tatt av noen greier jeg har fått av en venn.

KLIKK HER

Etter sigende skal det være en dieseldrevet båtvarmer, men jeg er ikke sikker. Kan noen fortelle meg hva det er, og hva som evt mangler? har forsøkt å sette det sammen, uten særlig hell. aner heller ikke hvordan det skal brukes. Har en 26 fot engelsk trebåt, og tror nok at et slikt apparat ville kunne vært ypperlig i båten min.

PÅ forhånd takk

Bård

Redigert av Grisli (see edit history)

Tusen takk for svar!

Nei pumpa er en liten elektrisk sak som sitter på en av slangene. Den med "sirkelsagbladet" inni ser ut som noe sånt som feks et brennerkammer, for det er masse sot inni der. Dessuten er det en liten tank "rundt" kammeret med "sirkelsagbladet", og det er to "tutter" som slanger kan festes til. (kaldt vann inn, varmt vann ut?) Beklager at jeg kanskje kommer med litt dumme forklaringer, men jeg har bare aldri sett noe slikt før, og jeg kunne virkelig trenge et varmeapparat. Trikset ville vel være å finne ut hvem som har laget dette, for evt å finne ut om greia er komplett, eller om noe mangler...

Bård

Nei jeg er ikke sikker på om jeg har alle delene. Det kan godt være at noe mangler, og i så fall vil jeg gjerne vite hva : )

Tørreksos-varmeapparat.. hvorfor ikke? Det virker ikke så veldig effektivt.. men hva vet jeg?

Og den sirkulasjonspumpa tror jeg ikke er verdt noe som helst. Tipper det er noe man kan få på Biltema til 139.95,- eller rundt der... :smiley:

• 5 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...