Jump to content

Billig innendørs vinterlagring Oslofjorden indre?


MoldeSkipper

Recommended Posts

Sorry, men jeg tror du skal slite med å finne billig innelagring til en 24-foter. Jarle på Bokerøya 99239094 er verdt å prøve. Jeg vet ikke, men tror han ligger på oslofjord normalpris. Han driver enmans-foretak og er vanskelig å nå på telefonen, men du har størst sjans rundt 0800 om morgenen. Glem SMS og e-mail. Slike nymotens greier eksisterer ikke der i gården!!

Link to post
Share on other sites

Vet om en hall i Tønsberg som gjør dette for ca 300 pluss mva per fot for din båtstørrelse. Men det er lengre enn det du satte som grense. På storsand er det 450 per kvm. Disse to er de rimeligste jeg vet om. Husker ikke hva Amundsen på Nærsnes tar, men han har jo en telt hall han også

Redigert av nordan family 27 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

I båthavna her betaler vi for vinteropplagetopplag:

Båt inntil 24 fot Kr. 600,-
Båt 25 fot og større kr. 850,-

 

Dette er inkludert strøm men forutsetter du er medlem i båtforeningen. Det koster 550 pr. år.

 

Dette er utendørs, men vet at det finnes lukkede låver og haller her i området som leier ut plass billig.

Mvh. Leon

 

1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...