Jump to content

Bep 901V DCSM bryterpanel. Funksjonene på Bep Matrix DC Meter


Leon KAD502

Recommended Posts

Jeg skal montere Bep 901V DCSM bryterpanel. Hvordan fungerer dette sammen med Bep Matrix DC Meter?

 

Dette er et bryterpanel og meter jeg kjøpte for 2 år siden. Jeg har mistet manualen på det, så jeg sjekket på sidene til Bep, men der finner jeg bare meteret for for to terminalkontakter inn på meter, og det er det jeg har brukt her

i overskriften. Derfor kan det være feil. Det står ikke på panelet hva det heter heller. Er det samme koblingskjema på disse to meterne/panelene? Bare det er rev. 1 og rev. 2/Ny og gammel type.

Ser av den nye typen så er det 2 terminal kontakter inn på meter, på nye typen nummerert 1 - 8. På mitt meter er det 1 kontakt nummerert 1 - 8 - Altså det samme som antall autmatsikr/brytere.

 

Vil slikt som ampermeter kun vise totalt amp.forbruk på det som er idrift, kun på det som er tilkoblet og slått på gjennom bryterpanelet, eller totalt det som blir forbrukt via forbruksbatteriet?

 

Her bildet av panelet:

 

bilde

Mvh. Leon

 

1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...