Jump to content

Skifte eksosbelg på sjøen aq 145


Arildo85

Recommended Posts

Har selv handlet en hel del hos drevdelar.se, de er raske og ryddige. Mye av delene de har er original VP og noe er after market parts, altså kopier.Ganske gode på deler til eldre VP, en som ikke er flink på dette er Volvo Penta selv.

 

Jeg ville sjekket pris på pakningene til manifolden og kjøpt nye om prisen ikke er hinsides. Litt kjipt om de skulle ryke under demontering.

Redigert av SF (see edit history)

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Link to post
Share on other sites

Har selv handlet en deler hos drevdelar.se, de er raske og ryddige. Mye av delene de har er original VP og noe er after market parts, altså kopier.Ganske gode på deler til eldre VP, en som ikke er flink på dette er Volvo Penta selv.

 

Jeg ville sjekket pris på pakningene til manifolden og kjøpt nye om prisen ikke er hinsides. Litt kjipt om de skulle ryke under demontering.

 

ja virket som d hadde d meste til rimelig pris, bestilte også pakningene nå kostet bare 189:)

Har selv handlet en deler hos drevdelar.se, de er raske og ryddige. Mye av delene de har er original VP og noe er after market parts, altså kopier.Ganske gode på deler til eldre VP, en som ikke er flink på dette er Volvo Penta selv.

 

Jeg ville sjekket pris på pakningene til manifolden og kjøpt nye om prisen ikke er hinsides. Litt kjipt om de skulle ryke under demontering.

Fikk ikke helt til dette svar greiene:)

Vanvittig pris hos vp forhandleren belgen er av gummi ikke gull.Går sikkert bra med de gamle pakninger.

ja d er helt vilt! Kjøpte d røret som går fra manifolden til oljekjøler og der, 750 takk
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...