Andresh Startet 27.August.2013 Link til dette innlegget Startet 27.August.2013 Jeg bruker Finn.no MYE og liker (likte) godt Appen til Finn.no på Ipad og Iphone. Men nå med den nye versjonen som kom igår blir jeg like forbanna hver gang jeg skal bruke den. Spesielt på spesifisert søk på båtmerke osv.... Hva syns folket? Jeg selv vil sende en klage til Finn.no med liten tro om at det vil gjøre noe fra eller til ;-). Gammel vane vond og vende? Hehe.... Sitér dette innlegget Link to post
Security Svart 27.August.2013 Link til dette innlegget Svart 27.August.2013 Har ikke prøvd den nye appen, men irriterer meg stadig over at det ikke er mulig å legge inn maks båtbredde. Hvis man har lyst å søke på aktuelle båter man har plass til så er bredden vesentlig. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 27.August.2013 Link til dette innlegget Svart 27.August.2013 Jeg har iPad og Android-telefon. Lastet ned Android-versjonen i dag, og min umiddelbare reaksjon er Liker IKKE! Har ikke brukt iPad-versjonen ennå, men jeg likte den gamle... Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Kaspara_Nærsnes Svart 27.August.2013 Link til dette innlegget Svart 27.August.2013 Dette var et stort steg i feil retning. Utrolig at de kan erstatte noe som fungerte på ipad, men denne. Har testet på iphone også, og der var det enda værre.... Sitér dette innlegget Kaspara AIS: http://www.marinetraffic.com/ais/default.aspx?zoom=10&mmsi=258101030¢erx=10.50207¢ery=59.76384 Link to post
båtløskar Svart 27.August.2013 Link til dette innlegget Svart 27.August.2013 jeg sendte de en mail engang og klagde på at de ikke hadde et søkefelt som gikk på hastigheten på båtene. fikk kjapt en mail tilbake om at de hadde det, men den het HK og ikke knop.... etter og ha brukt noen minutter på og forklare personen at antall HK ikke betydde at båten gikk så fort så gikk det etpar dager så var den inne i filteret. så det hjelper og sende de en mail :) Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 27.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2013 Hvor mange sengeplasser/sitteplasser og hk er lett å spesifisere. Mens MERKE og som nevnt bredde er håpløst... GRrrrrrr!!!! Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 27.August.2013 Link til dette innlegget Svart 27.August.2013 De burde helt klart hatt flere søkefelt. Spesielt aksling/drev. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 27.August.2013 Link til dette innlegget Svart 27.August.2013 Hvor er knappen til "Web-versjon" Dette gå jo ikke... Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 27.August.2013 Link til dette innlegget Svart 27.August.2013 Og de brukervurderingene som har kommet hittil (Android) ser ut som om de er skrevet av noen som jobber i Finn... Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Sone II Svart 27.August.2013 Link til dette innlegget Svart 27.August.2013 (redigert) Er vel som alle andre større endringer i programvare og applikasjoner. Mye knot i starten, og når man har vendt seg til det, kan man ikke forstå hva som var så flott med det gamle. Web-versjonen finnes i profiloppsettet Redigert 27.August.2013 av Sone II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 27.August.2013 Link til dette innlegget Svart 27.August.2013 Worry II skrev On 27.8.2013 at 20.47: Hvor er knappen til "Web-versjon" Dette gå jo ikke... Fant den ! Måtte trykke på "hodet" i høyre hjørnet.. Sitér dette innlegget Link to post
volfro Svart 27.August.2013 Link til dette innlegget Svart 27.August.2013 Din mobil er desverre ikke støttet. lg p990 med 2.3.4. Det var jo ett bra framskritt, samme kan det være var ganske lei av alle reklamene midt på siden. Så var det få annonser pr.side også så eg har vært mindre på finn siste månedene bare på grunn av dette, ikke akkurat noen forbedring nei. Sitér dette innlegget Link to post
JWi Svart 28.August.2013 Link til dette innlegget Svart 28.August.2013 Android-versjonen er jo bare en app for å legge inn/se på dine egne annonser - IKKE for å se på andres annonser så det er jo ingen reell app.Søppel! Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 28.August.2013 Link til dette innlegget Svart 28.August.2013 Jeg bruker Dolphin nettleser på androide og klikker på "web versjon" når jeg går på Finn for å slippe den fæle mobil/brett versjonen. Fungerer knall. Sitér dette innlegget Link to post
sofa Svart 28.August.2013 Link til dette innlegget Svart 28.August.2013 Dette var apeballe,/søppel Sitér dette innlegget Link to post
ohm Svart 28.August.2013 Link til dette innlegget Svart 28.August.2013 Camouflage skrev On 28.8.2013 at 12.11: Android-versjonen er jo bare en app for å legge inn/se på dine egne annonser - IKKE for å se på andres annonser så det er jo ingen reell app. Søppel! Det kom en ny variant for noen dager siden der du kan vise annonser: https://play.google.com/store/apps/details?id=no.finn.android&hl=en Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 28.August.2013 Link til dette innlegget Svart 28.August.2013 (redigert) Holder en knapp på webversjonen. Mobil versjonen frister ikke til bruk. :-( Redigert 28.August.2013 av aileenll (see edit history) Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
jørn Svart 28.August.2013 Link til dette innlegget Svart 28.August.2013 Jeg klarer ikke å finne HK i annonsene lenger. Er jeg svaksynt eller er det rett og slett ikke der lenger? Sitér dette innlegget Link to post
sofa Svart 28.August.2013 Link til dette innlegget Svart 28.August.2013 Jeg finner ikke webb versonen lenger, -:( Sitér dette innlegget Link to post
sofa Svart 29.August.2013 Link til dette innlegget Svart 29.August.2013 Jeg fant ,jeg fant Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 29.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2013 Ting på gang nå ;-). Kan hvertfall søke etter merke...... Sitér dette innlegget Link to post
Mizar Svart 29.August.2013 Link til dette innlegget Svart 29.August.2013 De har visst ødelagt for vanlige PC brukere også. Jeg er av dem som ikke liker å løpe rundt med slikt i lomma. Før var det kjekt å skrive ut hele annonsen med telefonnummer m.m., særlig før en skulle på en visning, så gjorde en blyant nytte for notater på samme ark. Utskriften man får nå, har nesten uleselig små bokstaver og mangler mange nyttige opplysninger som man fikk med før. Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
JWi Svart 29.August.2013 Link til dette innlegget Svart 29.August.2013 ohm skrev On 28.8.2013 at 14.52: Det kom en ny variant for noen dager siden der du kan vise annonser: https://play.google.com/store/apps/details?id=no.finn.android&hl=en Ok, takk. Den kom ikke opp når jeg søkte på ordet "Finn" - Måtte søke på "Finn.no" for at den skulle vises Sitér dette innlegget Link to post
Due Svart 5.September.2013 Link til dette innlegget Svart 5.September.2013 Har funnet ut at det er best å gå tilbake til vanlig web utgave. Appen på iPad er jo veldig treg og ustabil. Ustabil var den gamle appen også. Opplasting av bildene av båtene tar lang tid i ny app, dette er mye kjappere på web. Det er også håpløst å hente frem lagrede søk i ny app. Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 5.September.2013 Link til dette innlegget Svart 5.September.2013 Jeg likte den gamle bedre, syntes faktisk den var så bra at jeg foretrakk den foran å bruke pc'n... Enkle måter å søke seg inn på generell basis og snedig system med hensyn til lagrede annonser. Den nye utgaven liker jeg ikke!!! ...før i tia va alt så mye bedre!!! Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.