Jump to content

Ny Finn.no App! Hva syns dere?

Andresh

Recommended Posts

Jeg bruker Finn.no MYE og liker (likte) godt Appen til Finn.no på Ipad og Iphone. Men nå med den nye versjonen som kom igår blir jeg like forbanna hver gang jeg skal bruke den. Spesielt på spesifisert søk på båtmerke osv....

Hva syns folket? Jeg selv vil sende en klage til Finn.no med liten tro om at det vil gjøre noe fra eller til ;-).

Gammel vane vond og vende? Hehe....

jeg sendte de en mail engang og klagde på at de ikke hadde et søkefelt som gikk på hastigheten på båtene. fikk kjapt en mail tilbake om at de hadde det, men den het HK og ikke knop.... etter og ha brukt noen minutter på og forklare personen at antall HK ikke betydde at båten gikk så fort så gikk det etpar dager så var den inne i filteret. så det hjelper og sende de en mail :)

De har visst ødelagt for vanlige PC brukere også. Jeg er av dem som ikke liker å løpe rundt med slikt i lomma.

Før var det kjekt å skrive ut hele annonsen med telefonnummer m.m., særlig før en skulle på en visning, så gjorde en blyant nytte for notater på samme ark. Utskriften man får nå, har nesten uleselig små bokstaver og mangler mange nyttige opplysninger som man fikk med før.

Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...