Leon KAD502 Startet 28.August.2013 Link til dette innlegget Startet 28.August.2013 Er TSG Båt & Motorservice AS på Strømmen et firma som anbefalles for reperasjon på skrogskader og mekanisk som propell, ror, aksling osv? Forsikringselskapet anbefaller disse, men jeg har ingen kjennskap til firmaet. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 28.August.2013 Link til dette innlegget Svart 28.August.2013 Jeg har ingen direkte erfaringer med firmaet angående slike reparasjoner, men jeg kjenner Terje og Petter og det virker som ett veldig seriøst firma. I fjor ansatte dem noen polakker som sa de kunne skru båt, men det viste seg at de ikke kunne. Hvordan det går der nå vet jeg ikke, da jeg ikke har vært der siden i vinter. Jeg tror ikke du finner noen bedre firmaer i området når det gjelder båt. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 28.August.2013 Link til dette innlegget Svart 28.August.2013 Jeg har brukt TSG i mange år, og Terje er en bra mann. Har kjøpt alt av utstyr til båten av dem, samt hatt båten lagret hos dem. Jeg har ikke annet enn god erfaring med Dem. Mvh: Tom Sitér dette innlegget Link to post
Leon KAD502 Svart 28.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2013 Takk Kaptein Fredrik og Tom Rør. Leste litt på sidene dems. Virker som et bra firma syntes jeg helt til disse polakkene kom inn i bildet. Om de ikke jobber der nå så er det greit. Hvis ikke så er det uaktuelt. Har hatt for mye å gjøre med østeuropeere til å kunne stole på dem. Ringer dem selv i morgen for å få en garranti om at slikt ikke finnes ansatt hos TSG. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Tom Rør Svart 28.August.2013 Link til dette innlegget Svart 28.August.2013 De som jobber hos Terje, er flinke folk, og det er Terje som gjør de kompliserte jobbene der i gården. Det er ikke noe å være redd for Sitér dette innlegget Link to post
Leon KAD502 Svart 28.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2013 Jeg skjønner Tom, og de er ikke helt ukjente i havna her heller har det vist seg i da. Faktisk ingen som har annet enn godord om TSG. Så jeg tror det blir dem. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.