Jump to content

Planlegger ny Buster XXL -hvilke erfaringer har dere?


octagon

Recommended Posts

Hei på forumet, Dette er min første post inne her så får håpe at dette blir postet riktig og havner der det skal :)

Jeg lurer på å kjøpe en ny eller forholdsvis ny Buster XXL nå og lurer litt på hvilken motor man skulle gå for, ser jo at mesteparten på Finn.no ser ut til å ha

115 hk Yamaha, men jeg har lyst på 150 hk motor.

Så det jeg lurer på er hvordan vil disse motorene oppføre seg med dorgefart og hva vil forbruket være?

For noen år siden så var det vel fy-fy å snakke om dorging med så store motorer men teknologien har vel gått fremover og gjort dette mulig med slike motorer i dag.

Link to post
Share on other sites

nye XXL er vel såpass stor at jeg ville helt klart gått for 150hk. Ikke noe problem å putre rundt hele dagen om man vil med en nyere motor

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...