fredde1972 Startet 29.August.2013 Link til dette innlegget Startet 29.August.2013 Hei, har en liten KMV Vital 1500 med vindskjerm som jeg bruker i innsjøer til fiske å litt lek. Den mangler endel "stue" plass pga. store isoporklosser som er støpt inn i åpne kasser bak ved akterspeilet og foran i alle benkene. Den er også skummet oppunder rundt ved fenderlisten, dette tenkte jeg la være. Lurte på å ta dette ut for å få litt bedre plass til fiskeutstyr osv. da jeg ser at flere båter i samme årsmodell ikke har dette støpt inn. Regner med at dette er innstøpt kun for å gjøre båten synkefri? Har noen gjort lignende før? Vil jeg miste noe stivhet i skroget, eller er det kun for at båten skal være synkefri? Sitér dette innlegget Link to post
fredde1972 Svart 30.August.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2013 Ingen som har tenkt tanken, eller hatt tilsvarende båt uten isoporklosser? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.