`MINA' Startet 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2005 (redigert) Har tidligere i diverse annonser sett bilder av noen tøyposer som man henger på hver side av døra ned til kahytten. Disse posene har store lommer til å legge tauene nedi. Ser veldig ryddig ut. Vet ikke om dette er paraktisk så lenge jeg ikke har seilt noe enda. Noen med erfaringer med disse her ? Evt hvor kan jeg får kjøpt disse ? ( ingen av oss her er glade i symaskin ) Prøver å vise med noen frihånds streker hva jeg tenker på GeV Redigert 20.Mars.2005 av GeV (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
eXpence Svart 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 (redigert) Hei. Kontakt With Marine v/Nick Willets (North Sails). tlf: 38062600 Det holder til på Andøya/Kr.sand Han lager dem sikkert på mål for deg. /U Redigert 20.Mars.2005 av Ulmo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 Ja det er bare å kontakte nærmeste seilmaker eller kalesjemaker. Seilmakeren i Skagen lagde mine for DKK 350.-/stk. De blir i enkelte kretser ikke sett på som god latin i og med at fallene kveiles. Noen mener fallene skal henge ned i hytta under seilas. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
`MINA' Svart 20.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 (redigert) Kontakt With Marine v/Nick Willets (North Sails). tlf: 38062600 Det holder til på Andøya/Kr.sand /U <{POST_SNAPBACK}> Takker Skal kontakte han senere ( stikke innom ). Båten min ligger i opplag på Andøya foreløpig. Er straks på vei ut for å se etter skuta. GeV Redigert 20.Mars.2005 av GeV (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Sonata 7 Svart 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 sjekk www.seilloftet.no der er det en type på forsida Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 20.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 sjekk www.seilloftet.no der er det en type på forsida <{POST_SNAPBACK}> Flott ! Dette er det jeg ser etter. Men akurat denne typen blir nok i bredeste laget. Vil jo helst at kompasset og loggen ikke skal skjules under posen. Skal ta mål av dette når jeg kjører ut i båten en tur nå. GeV Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
aaa Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 Hovdan fører poser fra Blue performance Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 21.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2005 (redigert) Jeg skal lage meg dodgers (trekk rundt pushpit) med poser. Meget fin oppfinnelse. Da går genofall etc. oppi disse posene. Jeg har planer om å forespørre hos Manskow i Moss. De fikser stort sett alt av sying. Redigert 21.Mars.2005 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.