scand26hc Startet 1.September.2013 Link til dette innlegget Startet 1.September.2013 Hei. er helt fersk med egen båt og her selvsagt. har gått til innkjøp av en scand 26 som trenger kjærlig omtanke da tidligere eier ikke har vært så tung på denne fronten. det første jeg lurer på en dørken. Denne er mørk med lyse striper, skal denne oljes eller lakkes? Har pusset ned med 180 papir og er ganske fornøyd med resultatet. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 1.September.2013 Link til dette innlegget Svart 1.September.2013 Hei, scand26hc, velkommen til Baatplassen og gratulerer med ny båt. Det beste du gjør er å starte en oppussingstråd og legge ut bilder.....mange bilder. Da vil du få all den hjelp du trenger, og svar på alle spørsmål. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
scand26hc Svart 1.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2013 Oki. Ja har i mellomtiden lest meg frem til at olje er noe som må til først. stemmer det at jeg skal ha d2 etter d1.. Oki. Ja har i mellomtiden lest meg frem til at olje er noe som må til først. stemmer det at jeg skal ha d2 etter d1.. Oki. Ja har i mellomtiden lest meg frem til at olje er noe som må til først. stemmer det at jeg skal ha d2 etter d1.. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 1.September.2013 Link til dette innlegget Svart 1.September.2013 Nå synes jeg du går litt raskt frem. Jeg er ikke den rette til å svare deg på dine spørsmål, og jeg synes du skal vente til "lakk-professorene" har uttalt seg om hvilken lakk du skal bruke på dørken. Ikke minst viktig er det grunnarbeidet du gjør. Ha litt tålmodighet, så slipper du å risikere å måtte gjøre ting flere ganger. Jeg har imidlertid forståelse for at du klør i fingrene. Sitér dette innlegget Link to post
scand26hc Svart 1.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2013 Ja det er jo helt fantastisk morsomt... hehe. Har et tonn med planer og ideer. tror nok konemor blir en smule lei av vinter seilaser i hagen.... Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 1.September.2013 Link til dette innlegget Svart 1.September.2013 Hei igjen! Jeg fant frem denne tråden til deg. Jeg har ikke lest igjennom den, men jeg regner med at du kan finne noen tips der. https://baatplassen.no/i/topic/51377-lakkering-av-teakdoerk/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.