Sehen Startet 2.September.2013 Link til dette innlegget Startet 2.September.2013 Hei. Må ty til ekspertene her på båtplassen igjen :-) Har reparert helt død turteller/timeteller til en VP Aqad 131. Fikk liv i timetelleren etter å ha byttet en defekt diode og kondesator, men ved test virket ikke turtelleren. Som sagt i emnetittelen, er jeg nå ute etter å vite hvordan signalet fra dynamoen ser ut, da jeg vil teste den med en frekvensgenerator, eventuelt hvor på dynamoen signalet er hentet ut, så kan jeg selv regne ut frekvens/amplitude :-) Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 1874 Svart 2.September.2013 Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Sjekk denne monteringsanvisningen fra Biltema: Sitér dette innlegget Link to post
Sehen Svart 2.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2013 Tusen tak Nidelv 1874, stemmer tegningen fra biltema er det et vanlig sinus-signal, og da er jeg hjulpet :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.