Bagheera Startet 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2005 Har en gammel 2G med 4 1/4 tørns sveivomsyring. Omstyringsopplegget er helt nytt og original fra Sabb. Jeg er ikke fortrolig med dette sveive opplegget, og lurer på om det er mulig til å bytte til den 90 graders hurtigomstyringen Sabb også har til disse motorene. Dersom dette lar seg gjøre, - hvor mye av giret må jeg bytte? Holder det med den bakre delen (med omstyringsarmene), eller må hele greia byttes? Vil giret ved et slikt bytte fremdeles passe med aksel flensen? Noen tips om hva slags muligheter jeg har? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 Ta kontak med www.sabb.no jeg sjekket dette en gang og jeg mener du kan bygge om giret! men mest sansynlig er det vel billigere og kjøpe en brukt motor med hurtigomstyring og ta giret fra den Sitér dette innlegget Link to post
Bagheera Svart 20.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 Joda, jeg har tenkt mye på dette med å bytte gir. Må bare forsikre meg om at aksel flensen fremdeles vil passe etter et bytte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.