Astor Startet 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2005 Den alltid blide nordlendingen som driver Sætre Marina har nå åpnet dørene for båtfolket. Han fortalte at de nå har renset tankene slik at de kan levere diesel og bensin uten noe attåt! Tankene var fine fra før, men det skader ikke å kjøre igjennom med litt rens, sa gamlegubben på Sætre. Båtutstyrsbutikken har dobblet vareutvalget fra i fjor. Og diselprisen lå i dag på 6.25. Han har ikke vann på brygga enda. Men så fort slangene er tinet blir det rennede vann også. I dag var både seilere og motorbåtfolk innom. Bendik på Sætre gleder seg til en ny sesong. Han holder åpent til 19 hver eneste hverdag. Jeg husker ikke åpningstidene i helgene men han åpnet kl. 10.00 i dag. Dette kaller jeg service!! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sonata 7 Svart 20.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2005 Var innom i går. Ja det er bra der!!! Men nå har han også lagt ned iskiosken, da har Sætre ikke noen skikkelig isbar. Bjørn eng gikk konk i fjor og der har det opna noe som heter "Sætre kebab house" og der er det alt annet en is. Jeg syntes det er sørgelig og ikke få den store isen lenger, tror også det er mange utenbysfra som syntes detta er dumt Har hele livet mitt gleda meg til den første isen på Eng Men nå er det altså slutt buhu Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.