Jump to content

Edit History

jma001

jma001

Jeg har funnet ut at disse batteriene er av typen  SR550 og ER550 er samme batteri.

«S» står for Sønnak, MEN i resten av Norden heter de som regel ER550 der «E» står for Exide.
Det er kun varenummerne som er forskjellige.

Disse batteriene er av typen "Fritt ventilert batteri" (tradisjonelt batteri med flytende syre).
Mens  AGM står for "Absorbent Glass Mat", som er et ikke-åpningsbart batteri der gassen gjenvinnes gjennom en spesiell prossess inne i batteriet.

er550.png

jma001

jma001

Jeg har funnet ut at disse batteriene er av typen  SR550 og ER550 er samme batteri.

«S» står for Sønnak, MEN i resten av Norden heter de som regel ER550 der «E» står for Exide.

Disse batteriene er av typen "Fritt ventilert batteri" (tradisjonelt batteri med flytende syre).
Mens  AGM står for "Absorbent Glass Mat", som er et ikke-åpningsbart batteri der gassen gjenvinnes gjennom
en spesiell prossess inne i batteriet.

jma001

jma001

Disse batteriene er av typen  SR550 og ER550 er samme batteri.

Mens  AGM står for "Absorbent Glass Mat", som er et ikke-åpningsbart batteri der gassen gjenvinnes gjennom

jma001

jma001

jma001 skrev for 8 timer siden:

Hva som er forskjellen på mitt "SR550" og dette "ER550" er det kansje noen som vet bedre enn meg? Så det er fint om noen (med lengre erfaring enn det jeg har med disse  batteriene) har opplysninger/kunnskaper å dele.

http://sonnak.com/produktsortiment/batbatteri/

er550.png

Har funnet ut at batteritype  SR550 og ER550 er samme batteri.

Disse batteriene er av typen Fritt ventilert batteri (tradisjonelt batteri med flytende syre).
Mens  AGM står for Absorbent Glass Mat, som er et ikke-åpningsbart batteri der gassen gjenvinnes gjennom

• Create New...