Jump to content

Skjema til det elektriske i sjømann 22

Stig Å.

Recommended Posts

Fins det et skjema over elektriske i en sjømann 22 fra 1977?

Jeg finner bare flere og flere løse ledninger som ligger og slenger. Har ikke begynt og følge ledningene for og se hvor de går men siden det er så mangen løse er det jo ikke sikkert jeg finner ut hva de er til. Tenkte jeg skulle begynne med det elektrike i neste uke og hadde vært kjekt med et slik skjema.

Ser også at det er noen løse ledninger som sitter på motoren (2QM15G). Disse skal jeg få tatt noen bilder av i morgen og håper eventuelt noen her kan forklare meg hva de er til :)

Finnes neppe noe skjema til Sjømann 22, disse var vel stort sett selvbyggerbåter?

Er det så mye elektrisk du har da, lanterner, belysning, stereo,ekkelodd

Jeg begynte og nøste i det elektriske på min båt, fant fort ut at det var bare og røske ut absolutt alt og begynne fra scratch

Mye kjekkere og begynne på nytt en og flikke på noe gammelt man ikke kjenner tilstanden på

Det er akkurat dette jeg holder på med. Det er blitt mange kurser etter hvert, det tuller på seg. God planlegging og skjema. Merk tilkoblingspunktene og merk kablene tilsvarene. Program for skjema og båtbibliotek finner du i dokumentarkivet. Hvis dette er interessant, kan jeg sende deg ett av mine skjema så ser du litt om hvordan jeg har tegnet, (men du må ha installert programmet først (DesignWorks Express)).

Det er akkurat dette jeg holder på med. Det er blitt mange kurser etter hvert, det tuller på seg. God planlegging og skjema. Merk tilkoblingspunktene og merk kablene tilsvarene. Program for skjema og båtbibliotek finner du i dokumentarkivet. Hvis dette er interessant, kan jeg sende deg ett av mine skjema så ser du litt om hvordan jeg har tegnet, (men du må ha installert programmet først (DesignWorks Express)).

Får ikke lastet ned det programet fra dokumentarkivet. Får besklked om at filen lastes sjelden ned og at den er skadelig

Fikk lasta det ned men fater jo null av det hehe jaja få kikke litt på det i ettermiddag :P

Redigert av Stig A. Å. (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...