draco 20ht Startet 4.September.2013 Link til dette innlegget Startet 4.September.2013 Er det noen som vet om det er forskjell i diameter på sink i hhv varmeveksler og intercooler? Jeg har opplevd at sink er brukket inne ved pluggen to ganger, etter første gang sagde jeg av lengden slik at sinken var ca 3cm lang, enda var den brukket av da jeg skrudde den ut etter 2 måneder i sjøen. gjelder nederste sink på intercooler. Sitér dette innlegget Link to post
Anton Hardarson Svart 4.September.2013 Link til dette innlegget Svart 4.September.2013 alle er like Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 4.September.2013 Link til dette innlegget Svart 4.September.2013 Har også opplevet at en har brukket, men husker ikke hvilken. Nederste på intercooler og bakerste på varmeveksler mot eksos er de som tæres mest hos meg. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.