Leon KAD502 Startet 5.September.2013 Link til dette innlegget Startet 5.September.2013 Trist syn da jeg sto opp i dag. Båten til Tjernslien hadde gått ned :-( Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Bodehode Svart 5.September.2013 Link til dette innlegget Svart 5.September.2013 Trist... Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
puddingen Svart 5.September.2013 Link til dette innlegget Svart 5.September.2013 Men detta er ferskvann, så her er det lønnlig håp ! Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 5.September.2013 Link til dette innlegget Svart 5.September.2013 Og den ligger ikke lenger under enn at det skulle være mulig å få'n til å flyte ved hjelp av pumper... Noen kraftige pumper og tetting med presenning akter kan gå. Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Leon KAD502 Svart 5.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2013 Ja, jeg sa at han kunne kontakte PVC Duksveis å få lånt noen ballonger av dem, festa dem og blåst dem opp så kunne han fått pumpa dem med pumpa fra brannvesenet. Uansett så ville han la forsikringselskapet ordne det. Noe mer kan ikke jeg si da. Båten blir nok bålmat den nå uansett om det er snillt ferskvann eller hissig ferskvann. Dorri'n er nok ferdig uansett. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
index Svart 5.September.2013 Link til dette innlegget Svart 5.September.2013 Pfft! Et par lensepumper, tømme motoren for vann og fylle på ny olje og så er det tut og kjør igjen! Man må da ta tak når noe skjer med tingene sine.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
puddingen Svart 5.September.2013 Link til dette innlegget Svart 5.September.2013 Neida..har godt av å trutne litt over vannlinja også disse Dorryene Sitér dette innlegget Link to post
M/B Nordheim Svart 6.September.2013 Link til dette innlegget Svart 6.September.2013 (redigert) I alle dagar, spring for F#%¤ folkens. Alle mann til pumpene, den skuta der skrik etter hjelp. Redigert 6.September.2013 av M/B Øyfjell (see edit history) Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Nidelv 1874 Svart 6.September.2013 Link til dette innlegget Svart 6.September.2013 Det er mulig det er jeg som husker feil, men har ikke dory'ene her på forumet hatt en lei tendens til å ligge lavt i vannet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.