PanPan Startet 3.April.2003 Link til dette innlegget Startet 3.April.2003 I dag har det skjedd igjen! Fra hvor jeg bor ser jeg utover 250 kvadratkilometer av Oslofjorden, området som kalles Breiangen. Siden slutten av 70 - tallet har jeg lagt merke til det, det inntreffer gjerne en av dagene 6 - 9 april, da skifter fjorden farge til den blanke, dype og klare - sommerblå! Litt tidligere enn normalt denne gangen! Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 3.April.2003 Link til dette innlegget Svart 3.April.2003 I dag har det skjedd igjen! Fra hvor jeg bor ser jeg utover 250 kvadratkilometer av Oslofjorden, området som kalles Breiangen. Siden slutten av 70 - tallet har jeg lagt merke til det, det inntreffer gjerne en av dagene 6 - 9 april, da skifter fjorden farge til den blanke, dype og klare - sommerblå! Litt tidligere enn normalt denne gangen! :seeya:Det var gode nyheter PanPan - takk for opplysning!Da må vi ut på fjorden for å sjekke om du snakker sant - planlegger årets første "alvorlige" fisketur til ytre Oslofjord, nå førstkommende lørdag! hilsen, Walter Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
pippi Svart 4.April.2003 Link til dette innlegget Svart 4.April.2003 Med 17 m/s i kastene var det ikke mye sommerlig..... Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 4.April.2003 Link til dette innlegget Svart 4.April.2003 Eidangerfjorden!! Den forferdelige nyansen av litt hvitt gikk endelig på Onsdag, mer normalfarget vann kom til syne. Det hjelper seg sakte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.