Tropic1 Startet 5.September.2013 Link til dette innlegget Startet 5.September.2013 En bekjent av meg har kjøpt en brukt Kjølevann zuzuki 2,5 Hk 2007. Men han finner ingen kontrollstråle for kjølevannet. Det er to små hull bak på stammen hvor det såvidt pipler litt vann sammen med eksos. Er dette normalt, eller skal det komme en skikkelig stråle et sted? Vi så på den sammen istad og vi fant ingen andre hull for kjølevann. Noen som har en slik motor her ? Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 7.September.2013 Link til dette innlegget Svart 7.September.2013 Prinsippet er vel det samme med denne peilestrålen uansett modell? På min totakters 8hk fra 80-tallet må jeg stake opp utløpsrøret hver sesong. Prøv med en treflis eller tynt stykke med plast der det pipler mens motoren går. Unngå å stake med metall mtp at røret kan skades. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 7.September.2013 Link til dette innlegget Svart 7.September.2013 2 min uti ser du strålen http://www.youtube.com/watch?v=o2xpV9CJCNc Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.