All In Startet 5.September.2013 Del på Facebook Startet 5.September.2013 (redigert) Da var årets messe besøkt. Tre timer var ikke noe problem å bruke. Det kryr av båtutstillere og salgsboder. Og så luktet det god grillmat. Besøkte stort sett Clipper og Flemming, bare for å drømme litt videre. Totalt sett var det en hyggelig messe, et sted som var perfekt for denne messa. Skal man plukke på noe, lurer jeg på hvorfor noe enkelte stands i det hele tatt gidder å være tilstede. De sitter jo bare på rumpa og ser på deg. Messesittere altså. Heldigvis var det flere oppsøkende mennesker enn omvendt. Bra stand hos Ilas, der jeg møtte trebåten, HH, DNB, og en av de mange bodene som skulle selge båtforsikring. Og skal du spise grillmaten, pølser og Hamburger, så ta med mye penger. En usselig burger på Max 70 gram til 95 kr er et ran. Men messa var absolutt verdt et besøk Sent from my iPad using Tapatalk HD Redigert 5.September.2013 av All In (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 5.September.2013 Del på Facebook Svart 5.September.2013 var den nye dracoen der? Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 5.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2013 var den nye dracoen der? Må innrømme at jeg ikke la merke til det. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.