Ulfberg Startet 5.September.2013 Del på Facebook Startet 5.September.2013 Har kjøpt en båt og har fått plass i bobblehavn etter 21 september. Stemmer det at det finnes steder i Oslofjorden jeg kunne ha ankret opp båten i 2 uker? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 5.September.2013 Del på Facebook Svart 5.September.2013 Eg trur slik har vert tråder om før. Uten å ha sett igjennom søk-funksjonen, så meiner eg at du kan ligge på svai så lenge du vil. Men du må sjølvsagt ta hensyn til lei for andre. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Ulfberg Svart 5.September.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2013 Takk for svar. Utefra tidligere posts så skjønner jeg at det kan være lurt å ta kontakt med kommunen. Asker kommune i dette tilfellet. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 6.September.2013 Del på Facebook Svart 6.September.2013 Leangbukta mener jeg ble regulert slik at alle som lå på svai måtte vekk. Det skjedde på 80-tallet en gang. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
snorken Svart 6.September.2013 Del på Facebook Svart 6.September.2013 Det blir vel å "saumfare" sjøkartet etter steder som er merket som ankringsplass. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.