Leon KAD502 Startet 6.September.2013 Link til dette innlegget Startet 6.September.2013 Tenkte legge ut en tråd om at de som har behov for instruksjonsbok på norsk til Ford/Sabb 2400 serien, men som ikke har selv kan henvende seg til meg.Jeg har en orginal utgave som fulgte med min motor i 1981. Jeg vil ike gi den fra meg eller låne den bort, men svarer gjerne på spørsmål eller kopierer opp til deg. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
adeneo Svart 6.September.2013 Link til dette innlegget Svart 6.September.2013 Sikkert et velkomment tilbud for de som har slik motor, og du kunne kanskje scannet den inn og lagt den i dokumentarkivet dersom du har anledning. For ordens skyld så ligger "utgave 3" fra 1975 av "eierens instruksjonsmanual" for Ford/Sabb 2400 også i dokumentarkivet. Sitér dette innlegget Link to post
Leon KAD502 Svart 6.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2013 upssss, visste ikke om at dette lå i dette arkivet en gang jeg. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.