Jump to content

America's Cup finalen


Careka

Recommended Posts

Så brukte Oracle sin mulighet for å utsette neste start. så da ble det bare et race i dag. Er nok noe strukturelt. det bør det ivertfall være for å ta den muligheten i bruk.

 

Men det viste seg at det kun var for å jobbe med kryssfarten! Hører jeg desperasjon?

Redigert av ravddo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Ja, nå er øl, og annet godt funnet frem det e jo nesten helg, og så skal vi ha topp underholding fra kl 22:00

Kunne vi fått seiling presentert slik i fremtiden på TV , så blir Fotball en indrett vi gamle har hørt om :)

 

Ha en flott kveld alle seilintreserte. :thumbsup:

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Håper de holder fast i disse båtene i fremtidige cuper, her har vi ikke sett alt. Skal du vinne i dette regattabilde må teamene være komplette. Alle delene av prosjektet må stemme. Tror ikke dette er dyrere enn å drive ett formel 1 team i bilsport, dette er bare mye mer underholdene.....

 

og ikke minst dette er gjoprt tilgjenelig for å følge med, live på youtube....genialt ;-)

Jo fler leketøy, jo bedre...

Link to post
Share on other sites

satser på noe som drar 8-10 utfordrere.. altså noe vesentlig billigere.. ble ikke artig før i finalen i år.. LV cup var ganske kjedelig, siden det bare var 3 båtdr og ETNZ var så mye bedre.. det blir forhåpentligvis raske, men mhe mindre båter.. savner litt av match innstillingen og måten å seile på.... måtte jo vente til 6 seilas før første dialdown kom..

sol + øl + seiling -regn = en god sommer..

Link to post
Share on other sites

Americas Cup er en utviklings regatta, her skal forskjellige design stå like sterkt som de beste seilerne. Alle de gangene de har innført noen nye båter har det vært store fartsforskjeller. Dette vil utlignes over tid. Og båtene blir billigere etter som de utvikles....

 

det har alltid kosta spissen av en jetjager og litt til for å være med..... og jeg tror vi får fler med nå som det sitter over to millioner mennesker på Youtube å ser på live sendingene...... muligheten er mange og bedre - pengene kommer bare annonsørene ser at de får igjen penger for det de putter inn.....

 

Jeg er av det håpet at de holder på 72 ene, kjører en serie på 45iene som foiler......og cupen foregår igjen 72 ene. Konseptet som ligger på boret er helt genialt.......

 

til og med her på båtplassen har vi en ivrig gruppe som liker dette....

Jo fler leketøy, jo bedre...

Link to post
Share on other sites

hvorfor ikke gå tilbaks til J-båter..............penger virker ikke vare noe problem lenger

 

 

Da skal jeg se på også...... Skal strekke meg til noe så moderne som US55 (Den har jeg holdt i rattet på!!) med Connor ombord. Etter det ble AC mest interessant for advokater....

Redigert av Athene (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...