Jump to content

Trenger opplysninger om min Kragerø 26


Flesland

Recommended Posts

Hei. :flag:

Jeg driver og pusser opp min Kragerø 26 og trenger opplysninger om hvem det er som har bygget båten og eventuelt har tegninger på denne type båt. Jeg har søkt på nettet,men har enda ikke funnet noe.

Håper noen av dere her inne kan sitte på opplysninger som kan hjelpe meg.

Hilsen

Flesland som håper å få båten på sjøen i år :sailing:

Link to post
Share on other sites

En meget flott båt som jeg vuderte før jeg kjøpte min gammle Saga 27 i høst. Etter hva jeg har forstår er Kragerø 26 levert som 1/2 fabrikat fra fabrikk. Interiørløsninger vil dermed variere mye fra båt til båt, dette selv om tegninger er levert med prosjektet. Du får leve med båten som den er og endre innredningen etter som dine behov og lommebok tilsier. Med din båt som har en fantastisk bredde er mulighetene enorme, det gjelder bare å " bo seg til" og føle på behovet....

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

En meget flott båt som jeg vuderte før jeg kjøpte min gammle Saga 27 i høst. Etter hva jeg har forstår  er Kragerø 26 levert som 1/2 fabrikat fra fabrikk. Interiørløsninger vil dermed variere mye fra båt til båt, dette selv om tegninger er levert med prosjektet. Du får leve med båten som den er og endre innredningen etter som dine behov og lommebok tilsier. Med din båt som har en fantastisk bredde er mulighetene enorme, det gjelder bare å " bo seg til" og føle på behovet....

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg må si meg enig i at båten er flott. Jeg har fått bruke den 1 sesong og familien og jeg er kjempe fornøyd.

Båten oppfører seg også meget bra i sjøen.

Men desverre så fikk jeg lekasje i vinduene og har derfor måtte rive ned kledningen. Så jeg har endel arbeid før jeg får den på sjøen igjen.

Har heldigvis endel fri da jeg jobben på sjøen..Men det koster og pusse opp båt.

Så det er lommeboken som bestemmer.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...