Windy37GM Startet 8.September.2013 Link til dette innlegget Startet 8.September.2013 Heisan En kompis har en Sealine hvor noen av skaplåsene begynner å sprekke etter 18 sesonger. Er det noen som vet hvor man kan finne noe slikt? Her er bilde Her er bilde på baksiden Mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Kire Svart 8.September.2013 Link til dette innlegget Svart 8.September.2013 Prøv importør Formo Marin i Skien Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 8.September.2013 Link til dette innlegget Svart 8.September.2013 Og lykke til med det. Noe mindre serviceinnstilt skal lete lenge etter! Jeg hadde dog en liten og og ikke helt ny sealine. Sikkert mer hjelpsom om den er stor og ny! Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Eureka Svart 8.September.2013 Link til dette innlegget Svart 8.September.2013 tror watski har disse. Men da i sølv. Har samme låsene på Grandezzaen. Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 9.September.2013 Link til dette innlegget Svart 9.September.2013 Og lykke til med det. Noe mindre serviceinnstilt skal lete lenge etter! Jeg hadde dog en liten og og ikke helt ny sealine. Sikkert mer hjelpsom om den er stor og ny! Er jo ikke helt uenig i det, men værdt et forsøk kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 9.September.2013 Link til dette innlegget Svart 9.September.2013 Har leita litt på watski og andre men finner den ikke. Kjøpte ihvertfall en slik for to år siden, men da med crom. Lurer på om de er roca. Skal ta en titt hos den lokale butikken og se etter produsent og leverandør. Koste 200-300 kr. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 10.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2013 Knallfint hvis du har mulighet til det :-) mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Ulven71 Svart 10.September.2013 Link til dette innlegget Svart 10.September.2013 (redigert) Hei Leif H Strøm, stroem.no, har disse med svart eller krom grep, men ikke i hvitt ser det ut til: Mobella Novibra Panel Latch. På Mobella sine sider finnes den i hvit: Mobella Novibra, dörr T2, vitt låshus http://www.onmar.se/mobella-novibra-dorr-t2-vitt-lashus-p-154-c-271.aspx. (Mobella og Southco er etter hva jeg skjønner samme selskapet/ gruppa nå.) Stroem kan kanskje skaffe disse? Deselger vel ikke direkte til kunde, så du må prøve å finne en forhandler nær deg som kan hjelpe dere...Ellers er jo Ebay et godt tips.Lykke til Redigert 10.September.2013 av Ulven71 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Rexus Svart 6.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2013 Hei. Prøv denne: http://www.britboatparts.com/. Jeg har benyttet meg av dem en gang og fikk god service. De Sealine-delene de ikke har i katalogen sin, lager de for deg ved at man sender inn bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.