GP - Rune Startet 9.September.2013 Link til dette innlegget Startet 9.September.2013 (redigert) Som jeg har skrevet tidligere vurderte vi både GP 700 og den modifiserte modellen GP 760 SE. Etter mye frem og tilbake bestemte vi oss for å slå til. Har i dag skrevet under kontrakt for levering våren 2014. https://baatplassen.no/i/topic/83651-valg-av-motorbaat-fast-aksling-maks-400k-gp-700/page-2 Vi er klar over at det selvfølgelig kan gjøres "bedre" kjøp i dagens marked, men syntes det ble veldig fristende å være med og sette sammen en båt etter våre spesifikasjoner. Harald Baardsen har lovt å sende meg bilder etterhvert som båten tar form. Vi gleder oss! Redigert 9.September.2013 av Rune555 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 9.September.2013 Link til dette innlegget Svart 9.September.2013 Gratulerer med ny skute :) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
GP - Rune Svart 17.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2013 Takk for det! Grimstad Plast har begynt produksjonen. Sitér dette innlegget Link to post
sailorboy Svart 18.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2013 (redigert) Gratulerer med godt valg av båtprodusent. Det er veldig hyggelig å høre at Harald Baardsen holder det gående med Grimstad Plast. Jeg hadde gleden av å kjøpe båt der i 2005 og har hatt den beste oppfølging fra Harald Baardsen i den tiden jeg hadde båten. Mens du venter på oppdateringer så får du her noen bilder fra produksjons lokalene fra januar 2005. Alltid spennende å følge produksjonen av ens "egen båt" på denne måten. sailorBoy Redigert 18.Oktober.2013 av sailorboy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 19.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2013 Flotte bilder! Vi syntes også at det spesielt hyggelig å bestille båt av Harald. Blir noe litt eksklusivt over en håndlagt båt fra Norge. Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 20.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2013 Hva maskin skal du ha i.? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
GP - Rune Svart 26.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2013 Yanmar 4jh3 - DTE 125 hk Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 31.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2013 Gratulerer med ny båt til sommeren. Moro å følge bygging av egen båt. Vi gjorde det i 2008 hos broren til Harald. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Worry II Svart 31.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2013 Yanmar 4jh3 - DTE 125 hk Da snakker vi aksling ? Grattis med fin båt ! Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 31.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2013 Gratulerer med ny båt til sommeren. Moro å følge bygging av egen båt. Vi gjorde det i 2008 hos broren til Harald. Takk! Da snakker vi aksling ? Grattis med fin båt ! Ja, her snakker vi aksling! Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 2.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2013 Fikk bilder tilsendt i går kveld fra produksjonen: Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 28.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2013 Her kommer en liten oppdatering Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2013 (redigert) Skikkelig dollbord med solid pullpit rundt. Jeg lurer fælt på hvorfor andre dropper dette. Viktig ! Veldig koselig båt ! Tipper du gleder deg mer enn en 4-åring på julekvelden ! :-) Redigert 28.Desember.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 28.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2013 Vi gleder oss veldig, jeg antageligvis litt i overkant. Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 28.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2013 Så spennende å følger med ;-) Slutt med mørkeblå stripe under fenderlist. ? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
GP - Rune Svart 28.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2013 Ja, tror hvit er standard nå. Vi kunne få blå stripe hvis vi ønsket det. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 28.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2013 Pen båt! Minner litt om min 655 skibsplast i en større og mer moderne utgave Pen båt! Minner litt om min 655 skibsplast i en større og mer moderne utgave Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Worry II Svart 28.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2013 Pen båt! Minner litt om min 655 skibsplast i en større og mer moderne utgavePen båt! En naturlig 3-fots det her, glalaks :-) Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 31.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2013 Skibsplast 655 er en meget linjelekker og praktisk båt, galaks. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 31.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2013 Får se om det blir noe igjen av julebonusen min.. Men tror jeg beholder skibsplasten noen år. Får antydet at jeg er syk her i huset grunnet litt mange båtbytter:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
GP - Rune Svart 9.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2014 Da har Harald Baardsen meldt båten bortimot ferdig. Jeg drar neste helg til Fevik for "ferdigbefaring". Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 9.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2014 Gratulerer med fantastisk fin båt, og ikke minst motor :) Selv har jeg gått rundt å drømt om 700 se i noen år. Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 9.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2014 Gratulerer. Spesielt med helt nytt. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
NOC Svart 9.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2014 Gratulerer! Har selv hatt gleden av å eie en GP700. Var veldig godt fornøyd med den Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 10.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2014 Takker og bukker! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.