Jump to content

Kontrakt for kjøp av ny GP 760 SE underskrevet

GP - Rune

Recommended Posts

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Gratulerer med ny båt. Kjempefin! Jeg ser at det har skjedd noe nytt - spesielt lay-out på dashboard.

Jeg hadde en GP700SE selv for noen år siden med Volvo D3/160.

Jeg opplevde GP700SE som en kvalitetsbåt, og har kun godt å si om den - ikke minst når det gjelder sjøegenskapene.
Men så er den jo også, etter det jeg kjenner til, konstruert av ingen ringere enn Hans Jørgen Johnsen - Windybåtenes mangeårige konstruktør.

Jeg er ganske sikker på at du får mye glede av denne båten - og kontakten med Harald Baardsen. Lykke til!

Redigert av jabra (see edit history)

Gratulerer med ny båt. Kjempefin! Jeg ser at det har skjedd noe nytt - spesielt lay-out på dashboard.

Jeg hadde en GP700SE selv for noen år siden med Volvo D3/160.

Jeg opplevde GP700SE som en kvalitetsbåt, og har kun godt å si om den - ikke minst når det gjelder sjøegenskapene.

Men så er den jo også, etter det jeg kjenner til, konstruert av ingen ringere enn Hans Jørgen Johnsen - Windybåtenes mangeårige konstruktør.

Jeg er ganske sikker på at du får mye glede av denne båten - og kontakten med Harald Baardsen. Lykke til!

Takk for det!

Båten kommer uken etter påsken og vi gleder oss.

Foruten nytt dashbord har det kommet til nytt bauspyd og forlenget badeplattform.

Mvh

Rune

• 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...