GP - Rune Svart 16.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2014 Nærmer seg slutten! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 16.Januar.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2014 Det er ingen stikkøye eller midtkabin i denne båten, eller hur? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
GP - Rune Svart 16.Januar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2014 Det er det ikke. Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 8.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2014 Var en tur i Fevik i dag og besiktiget båten sammen med Harald Baardsen. Er veldig fornøyd med fargevalg. Sort bunnstoff og koksgrå kalesje. Sitér dette innlegget Link to post
jabra Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 (redigert) Gratulerer med ny båt. Kjempefin! Jeg ser at det har skjedd noe nytt - spesielt lay-out på dashboard. Jeg hadde en GP700SE selv for noen år siden med Volvo D3/160. Jeg opplevde GP700SE som en kvalitetsbåt, og har kun godt å si om den - ikke minst når det gjelder sjøegenskapene.Men så er den jo også, etter det jeg kjenner til, konstruert av ingen ringere enn Hans Jørgen Johnsen - Windybåtenes mangeårige konstruktør. Jeg er ganske sikker på at du får mye glede av denne båten - og kontakten med Harald Baardsen. Lykke til! Redigert 3.April.2014 av jabra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 6.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Gratulerer med ny båt. Kjempefin! Jeg ser at det har skjedd noe nytt - spesielt lay-out på dashboard. Jeg hadde en GP700SE selv for noen år siden med Volvo D3/160. Jeg opplevde GP700SE som en kvalitetsbåt, og har kun godt å si om den - ikke minst når det gjelder sjøegenskapene. Men så er den jo også, etter det jeg kjenner til, konstruert av ingen ringere enn Hans Jørgen Johnsen - Windybåtenes mangeårige konstruktør. Jeg er ganske sikker på at du får mye glede av denne båten - og kontakten med Harald Baardsen. Lykke til! Takk for det! Båten kommer uken etter påsken og vi gleder oss. Foruten nytt dashbord har det kommet til nytt bauspyd og forlenget badeplattform. Mvh Rune Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 4.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 Da var båten lagt på vannet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.